20140606

Sådär ja. Då var examen avklarad. Tre år på SLU i Skara har alltså kommit till sitt slut. Lite sorligt, lite läskigt, lite kul. Kommer sakna alla kompisar, lärare, tillgången på fantastisk kunskap och allt annat som funnits i ens vardag
 
I onsdags kom min familj hit. Jättekul eftersom vi inte setts sen i julas. Torsdag var det examen och på kvällen hade vi grillfest här hemma. Nu åkte dom för någon timme sen och ikväll kommer Evve hem som varit på smides-SM i Västerås. Senare kommer även Evalill och Shira som ska tävla i Ulricehamn imorgon, så medans jag är själv ett par timmar passar jag på att chilla lite på soffan
 
I examenspressy fick jag en finfin cykel av min snälla familj! Awesome!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0