20140729

Vart en lång dag på jobbet idag. Håller på att fota tjurar och det kan lätt ta lite tid ibland för dom måste stå perfekt för att bilden ska bli bra, så det är ett jäkla mekkande med att flytta ben fram och tillbaks. Dock gick det bättre än vad jag hade trott och vi hann med 12 stycken idag. Nå en drös kvar imorgon också. Lite jobbigt att stå ute i solen precis hela dagen dock.
 
När jag kom hem tog jag in hästarna och chillade på soffan. Väntade på att det skulle bli lite mer ridvänligt väder, men när klockan var över 19 och det fortfarande var runt 25grader ute gav jag upp min väntan och gick ut. Det var fluginvasion idag igen och så det blev ännu ett kort ridpass, men trots alla flugorna var Pajz jätteduktig. Känner hopp inför framtiden!
 
Evve har åkt till Östersund idag och kommer hem först nästa vecka så jag är helt själv. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0