20140725

Grill igår. Johanna och Sibban kom med sina fina hundar Exa och Lukas. Vädret var ju awesome som det vart på sista tiden. Fick låna Görans altan så vi satt där och åt. Blev lax och potatissallad, quorn till mig och det var gott. Till efterrätt hade Johanna och Sibb med sig blåbärspaj som var riktigt god. Mycket vin och prat blev det, och helt plötsligt var klockan 4, men det är så det ska vara. Evve som skulle jobba idag var dock förståndig och gick och la sig tidigare. 

Att det blev mycket vin känns idag. Har varit bakis som en liten gris idag. Extra mysigt när det varit asvarmt också. Tur att jag har världens bästa flickvän som tar hand om mig när jag är ynklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0