20140708

Idag hände något vidrigt på jobbet. Har börjat tvätta boxarna med hetvattentvätten. Är så tillfredställande för det blir så jävla rent. Visst är det lite obehagligt när man vinklar strålen fel och får ett års gammalt tjurbajs över hela kroppen, men det är ändå inte det som var det vidriga. Eftersom tvätten är rätt hög har jag hörlurar med radio på mig, rätt soft. Innan lunch kände jag att det stack lite i mitt högra öra, tänkte att det nog var ena örhänget som hamnat lite fel eller så och körde på och det gick över. Efter lunch hände dock samma sak. Wtf tänkte jag och kollade i hörlurarna ifall det kommit i nå stickigt. DET VAR EN TVESTJÄRT! En fet jävla tvestjärt irrade runt i den ena kåpan och jag ville dö lite av skräck och obehag. Fy fan säger jag bara. Kan ju tilläggas att jag innan lunch även fått en gigantisk spindel krypandes på halsen. Vad är uppe med alla kryp idag?


Årets mest obehagliga händelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0