20140128

Ledig imorgon. Ska åka och hämta strö tänkte jag. Passa på när man är ledig och kan få lite hjälp att baxa in skitet i stallet. Sist lyckades jag lägga balarna i två lager, men hur det gick till är jag inte riktigt säker på. Att lyfta 120 kg drygt en halvmeter är ju inte nått man gör sådär varje dag...
 
Under etologikursen fick vi som uppgift att träna djur. Vi skulle använda oss av shaping, target och att lägga kommando på ett beteende. Har precis skivit hur jag tränat hästarna och ska lämna in den. En grej mindre att göra. Bara ersättningsuppgiften på ettornas redovisningar kvar sen borde etologin vara helt klar. Skönt att det var en rätt enkelt ersättning eftersom jag faktiskt inte kunde ta mig till skolan den dagen då det var snöstorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0