20140125

För ovanlighetens skull somnade jag på soffan igår. Skulle försöka kolla på Bambi men det gick sådär. Har nog sett väldigt många halva filmer på senaste tiden.. Får väl kanske kolla klart resten senare idag.. Har tydligen pratat om nallebjörnar med långa klor som strök runt här i huset inatt också. Men dom var tydligen inte farliga, bara otrevliga. Evve har åkt på smidesclinic till Kungsbacka över helgen så jag är själv till söndag, men hon lyckades ändå väcka mig i morse och berätta den fina storyn.
 
Har bråkat med skrivaren nu på morgonen, förstår som inte hur det kommer sig att den är trådlös, men måste ändå vara ansluten till datorn. Kan omöjligtvis vara jag som gjort fel...
 
Ska ut och leka med hästarna snart. Se om Paj är på lite bättre humör idag. Igår ville hon inte alls vara med, men det var inte bara hennes fel, jag var lite ofokad också. Men oavsett är det ingen anledning för henne att börja ställa sig och fjanta igen. Hon är ju trots allt 7 år gammal nowadays..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0