20140125

Så vad har jag gjort idag då...
Gick bra att rida Paj idag. Tog tränsbettet som omväxling och det brukar hon inte alltid gilla, men idag så. Gick inte att göra något annat än skritta och trava lite, men hon jobbade på så fint. Jobbade massa mjukgörande och hon lossnade riktigt fint på slutet
 
När jag ridit klickade jag henne lite. Börjat med target som förhoppningsvis slutar i att hon kan spela lite fotboll med den där förbannade pilatesbollen. 
Sen gosade jag med Kajsa och klickade henne också. Vill lägga kommando på den rörelsen hon gör när hon vill bli kliad och har ändå kommit en bra bit på vägen. Hon gör ju rätt mycket för godis det lilla livet..
 
Hade en liten svans hela dagen. Torsten gick i princip under mina fötter konstant när jag inte satt på Paj dvs. Han försökte även sneaka sig med in i huset när jag var klar i stallet. Kände mig lite grym som inte tog med honom in. Han är ju också rätt så bra gosig den katten. Synd att han och Tessan hatar varandra...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0