20140117

 
Im awesome!
 
 
Mitt i hemtentaperioden tyckte jag det var lämpligt att lägga in en liten uppkörning för BE-kort. Ok riktigt så var det kanske inte. Hade bokat den här tiden för länge sen innan jag fick schemat och tänkt avboka det, men eftersom jag haft sån tentahjärna dom senaste dagarna har jag totalt glömt bort och så blev det försent. Fick då det fina valet att köra eller inte köra, men oavsett var jag tvungen att betala för skitet.. Att slänga så pass mycket pengar på ingenting var måttligt lockande så jag tog ett par tentatimmar till att åka och det var det ju värt. Yey me! Nu ska jag bara piska de sista på tentan innan jag kan ta helg och känna mig nöjd över att klarat av 200% plugg den mest deprimerande tiden på året
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0