20140116

Sitter i skolan och det är 40 min kvar tills jag börjar. Hade tänkt att jag skulle få lite skrivet på tentan nu innan men det verkar inte som att jag kommer igång... Funkar ju så att jag jobbar bäst när jag har heldagar på mig, annars säger min hjärna att det inte är nån ide att börja för jag måste ändå sluta snart...
Nåväl, fick iaf mail om att min ersättningsuppgift i beteendeekologin var godkänd. Missade ju en föreläsningsdag i december då det hade vart snöstorm under natten och jag inte tog mit ut från gården. Det var den om vildhundar som jag skrev ihop i onsdags. Den fick betyget "klart godkänd, väl genomförd och med en bra analys"
Skönt med en grej mindre på listan! Det som är kvar nu är:
* Hemtenta Etologi 2
* Göra medlemskort SWR
 
Sen är jag fri för Vemdalen!
Eller ja, ska handla, leka med hästarna, klippa mig själv och Evve också innan vi åker, gå på möte hela lördagen och packa. Men det löser sig, såna grejer är ju ändå lite roligare än tentaskrivning...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0