20140109

Klaaaaaar!
 
Efter typ tre dagars ansträngt pluggande är tentan färdig. 
Är rätt nöjd men lite osäker på om det blir en femma ändå. Det är det där med att referera rätt till lagstiftning och så.. Men men
 
 
Ser lite ut som ett dagisdokument med alla färger, men det är så mycket lättare att återhitta källorna i texten om det är nått man behöver ändra eller så..
Rätt nöjd med antalet ord jag fick ihop också
698/700
1894/2000
998/1000
 
Nu ska jag laga mig lite lunch och sen gå ut till mina gosedjur

Kommentarer
Postat av: mor

Vilken skööön känsla, smart studieteknik!

Svar: Ja rätt gött faktiskt. Borde dock skriva en lista på andra saker jag måste göra för att ha lite bättre koll höhö
Linnea

2014-01-09 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0