20140104

God morgon alla mina kära trogna läsare. Vet att det vart dåligt med uppdatering men jag har helt enkelt glömt bort. Sorry. Har i och för sig inte hänt så mycket heller på sistonde. Kom hem till Skara, gosat med mina finaste hästar, firat nyår, skrivit lite hemtenta, vart i Skövde, handlat mat. Det är typ det..
Nu är det lördag morgon, klockan är 0918 och jag har varit vaken ett tag och skriver tenta. Kan låta duktigt att kliva upp en lördag morgon, men det får man glatt göra när man knappt skrivit något dom två senaste dagarna. So far idag har jag fått ihop 168 ord av max 1000 på en av frågorna som handlar om fälttävlan. Nu ska det letas lite artiklar så jag kan gå ut till hästarna med gott samvete sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0