20140218

Blev ett bra pass med Paj. Det snöade men vi gick ut ändå, kände abstinensen sätta in så som det lätt gör ibland..
Tränade lite fattningar och avsaktningar och det gick riktigt bra. Hon kändes mjuk och fin och det är ju alltid trevligt. Måste verkligen ta och skaffa mig ett ridhuskort snart så jag kan börja träna ordentligt. Och använda mina presentkort hos Johan och Urban, och såklart åka till Walle igen. 
Red på tränsbettet, och det känner jag mig lite kluven till. Tror jag kan rida på det ibland, men gör jag det för ofta blir hon lite hård och kör upp huvudet. Inget jag eftersträvar... 
 
Efter ridningen targettränade vi lite. Har vart riktigt dålig på det på sista tiden. Kom till ett läge där hon bara ville skrapa på targeten medans jag ville att hon skulle ställa hoven på den. Idag tog det en liten stund och ett par skrap innan hon ställde hoven klockrent rätt på. Då blir man som glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0