20140214

Vattnet är fixat så nu kan man duscha normalt igen, woho!
Var ut med Paj men det gick inte så bra. Tror hon är lite stel i kroppen efter hoppningen och det kom jag inte på förrän efter en stund så jag pressade nog henne lite för hårt. Inte bra. Note to self, tänk på "varför" innan du gör något...
 
Snart lunch, sen möte. Så ikväll kommer Evve. Känns fortfarande ovanligt att säga att jag har en flickvän och det tog rätt lång tid innan jag erkände för mig själv att jag tyckte om henne så pass mycket som jag faktiskt gör. Men det var inte för att hon är tjej, visst det var lite konstigt i början med tanke på att jag gillar dudes, like a lot. Men trots att jag aldrig vart i närheten av, eller haft en tanke på att bli betuttad i en tjej har jag ändå tänkt att man blir det  i personen, inte i vad det är, blir man kär så blir man då är det ju bara gilla läget. Men som sagt, det var ändå inte det som var det största "problemet" utan att jag bestämt mig att inte bli kär i någon och gilla läget innan jag startat mitt perfekta liv. Gått ut skolan, flyttat dit jag ville bo resten av livet och hittat det perfekta jobbet. Var inställd på att göra allt det själv och inte behöva anpassa mig eller ta hänsyn till någon annan. Men saker går ju inte alltid som man tänkt och hon är ju som rätt bra på att nästla in sig, den lilla vesslan, så tillslut kunde jag inte säga emot mig själv längre. Framtiden är ju ändå läskig som den är oavsett om man är ensam eller har någon. Och hittar man någon som kan vara värd att ta hänsyn till är det ju bara dumt att envisas, right?! Speciellt om man råkar hitta någon som faktiskt är rätt awesome..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0