20140213

Varit lite duktig idag. Gjort ersättningsuppgiften för att jag missade ettornas redovisningar innan jul, bättre sent än aldrig. Så har jag typ gjort klart enkäten jag tänkt använda till projektarbetet i antrozoologin också. Kommer skriva om användandet av hjälptyglar inom westernridning. Länken till enkäten kommer givetvis upp här så småning om.
 
Henrietta kom och käkade lunch och blev klippt och när hon åkt blev det fixa stallet och sen en PW. Ute nästan en timme och det var rätt skönt trots att det snöregnade lite. Känner dock att min vänsterhöft gör lite ont, vette tusan vad som är fel med den. Kan ju ha och göra med mina olika långa ben, who knows..
 
Nåväl. Har käkat middag och ska försöka städa lite så det ser lite trevligare ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0