20140212

Var ju och hoppade i eftermiddags. Tyvärr hade Sofias häst få nå utslag i sadelläget så hon ville inte riktigt rida, men hon var med och hjälpte mig i alla fall, snäll som hon är. Paj skötte sig super och jag fick till och med upp Sofia att testa. Tänkte att det kan ju vara snällt att ge Paj en chans att bli hoppad av någon som faktiskt KAN hoppa istället för någon som mest stör henne och så..
Sofia är ju van vid Magi som är ett stort halvblod men det gick ju bra ändå!
 
 
 
Så passade jag och Paj på att träna lite spinn när vi hade spegel, bra underlag och någon som kunde filma. Har lite svårt att känna om hon står på rätt ben när vi är hemma så det underlättar väldigt med spegel. Tycker hon (läs vi) blivit enormt mycket bättre, hon står på rätt ben, söker sig nedåt, trampar rätt fram och jag sitter inte och stör henne onödigt mycket. Känns bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0