20140211

Har haft en sån mysig morgon med djuren. Började med att gosa järnet med Torsten som var här. Passade på att borsta honom lite och det gillade han verkligen. Låg och bara pressade sig mot mig i min famn och spann som tusan. Kändes kallhjärtat att sluta med det men jag hann inte gosa så länge..
 
Sen ut på ett svinbra pass med Paj. Red på tränsbettet och det gick verkligen hur bra som helst. Hon var superfin, lyssnade skitbra, satte sig på röven i stoppen och bara gled fram och gjorde allt jag bad om. Ville typ grina av lycka för det gick så fint.
 
 
 
Sen ut i skogen med Kajsa och lattjade lite. Även hon var hur go som helst och gjorde jättefina byten fast jag bara hade grimma på, orkade inte riktigt tränsa på henne innan jag gick.. Tror hon tyckte det var roligt också för hon gjorde ett par små bocksprång mitt i allt så jag höll på att trilla av av garv
 
 
Har verkligen världens finaste djur!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Vad fina bilder!!!

Svar: Har ju fina motiv
Linnea

2014-02-11 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0