20140831

Så vad har vi gjort idag då? Jo idag har vi ju vart och hoppat lite. Pay and Jump på SoF. Blev 70 och 80cm för mig och Pajs och det var inga större problem. För hästen i alla fall. Jag däremot hade lite svårt att komma rätt på ett par av hindrena, men vi klarade oss ändå felfria båda ritterna. Är verkligen skitkul att hoppa men jag borde nog skaffa mig lite bättre grejer känner jag. Sadeln är ju inte topp och idag upptäckte jag att mina stövlar är slut. Helt slut...
Men men, det får  jag ta och uppgradera lite bit för bit. Har ju som tur var Evves snyggstövlar tills vi ska dressyra nästa helg och Evve är awesome som orkar följa med på alla tävlingar jag envisas med att lalla runt på. 
 
 
 
Hejdå sula...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0