20140829

Bilen och transporten är klara för imorgon. Verkar tyvärr inte bli så många ekipage och rätt många inställda klasser så det fick bli lite omplanering för mig och Paj. Istället för WR C som vi var dom enda anmälda till får det blir Trail D.. Får väl se vad hon säger om den saken, men vi gör det bara på skoj helt enkelt. Dessutom har hon ju gått över bron som finns där en gång och vi tog ju oss igenom grinden också efter lite diskuterande.. Blir även en WR E som jag tänkte ta på en hand bara för att.. Nåväl, oavsett är jag rätt taggad för imorgon och tänker att det blir en rolig dag trots rodeorisken.
 
Har även börjat kolla lite på nytt mobilabonemang. Eftersom min telefon driver mig till vansinne finns inte så mycket andra lösningar än att köpa ny, och eftersom det verkar vara billigast att köpa en med ett nytt abonemang får man väl glatt göra det då trots att jag är rätt nöjd med det jag har. Fick dock mail om studenterbjudanden på abonemang som jag kikade lite på och med det och telefonen så blir min månadskostnad bara runt 150kr dyrare än vad jag har nu så det kanske kan vara värt det.. Men det får nog ändå vänta ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0