20140826

Kul att min telefon verkligen börjar ta och ge upp sitt liv. När man pratar slår den jämt över på FaceTime-samtal, om det är mindre än 30% batteri och man börjar pilla på den så dör den. Sms och andra meddelanden kan komma flera timmar eller dagar efter att dom skickats, ljudet ska vi inte tala om och att det tar drygt två minuter att öppna en app är ju också en fröjd för den tålmodige.. Nåväl, har min lilla lista med saker jag ska köpa när jag blir rik och en ny telefon ligger rätt högt. Dock blir det nog nya benskydd som får prio ett. Försökte laga baksnydden en gång till men det var knappt så det gick. Men dom är ju trots allt köpta till Kajsa när vi bodde uppe i Luleå runt -05 -06 nångång.. Kanske inte helt oväntat att dom också ger upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0