20140819

Maria och BGs baby var så söt! Världens kalufs hade hon redan. Kul att träffa Maria igen också. Var alldeles för länge sedan. Har som en dålig tendens att bli så tyvärr. Alltid trevligt att sitta och snacka skit.

Innan jag for tog jag in hästarna så dom fick torka upp lite. Vädret sa att det skulle regna tills imorgonkväll så när jag kom hem igen kastade jag på hästarna varsitt täcke. Paj fick ett av Kajsas gamla tjockfodrade vintertäcken från norrlandstiden då det fanns behov av såna. Kajsa fick det lite tunnare täcket som ändå är något så när regntåligt, hon brukar ju dock aldrig frysa vilket ju skönt. Släppte ut dom och tänkte att dom får va ute ett par timmar och inne över natten om det ska fortsätta regna. Dock var ju vädret lite labilt och följde inte prognosen och helt plötsligt blev det sol. Nå det är ju skönt att det inte regnar i alla fall. Kanske djuren får vara ute ändå inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0