20140814

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. Tja förutom att valla in dom förrymda korna. 
Har i och för sig cyklat till jobbet för att käka lunch till Ingrid och Erlandssons ära eftersom dom fyller år ihelg. Till på köpet hann jag bli genomblöt på vägen dit genom att pricka dagens enda sketna regnskur. Det är tacken man för för att man försöker vara miljövänlig och ekonomisk.. Till råga på allt blev jag blöt två gånger eftersom vägen till jobbet går som ett U och jag blev regnad på åt båda hållen. Skräp.
 
Nåväl. Resten av dagen blir inte heller så väldigt aktiv, men imorgon! Då ska det tvättas transport och ridas (min träningsvärk från terrängen har visat sig idag) och på eftermiddagen ska vi åka till Ulricehamn. Evve fyller ju år på söndag så hon får bestämma helt själv över vad som ska hända ihelg. Bra träning för henne som är helblå hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0