20140813

Vaknade tidigt imorse igen. Klockan 07 för att vara exakt. Evve började sent så hennes larm gick inte igång förän vid 8. När hon åkt klev jag upp och gick ut till hästarna. Hade lite transportträning med Paj. Vi tränade på att kunna stå på rampen utan att vara hysterisk och springa in i eller bort från transporten. Det gick riktigt bra och efter ett par minuter stog hon helt chill. Detta ska vi träna massor mer på så att hon är helt trygg med allt som har med transporten att göra.


For ut i skogen en sväng också, kände att jag har lite träningsvärk från igår men inte så farligt ändå, men det kanske kommer. Gissar att Pajs också har det. Nu har jag tvättat och ätit lite lunch och ska ut och såga några grenar som fallit ner över staketen. Funderar även på att tvätta transporten men har inte riktigt bestämt mig än







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0