20140802

Cyklade in till stan igårkväll. Träffade Tezz på bryggeriet och käkade och drack lite öl. Har inte setts på hela sommaren och snart flyttar hon till Uppsala. Önskar också att jag hade en plan för hösten. Nåväl, trevligt var det i alla fall men eftersom hon jobbar idag och jag ska tävla blev det en tidig kväll. Var hemma runt 21 och placerade mig på soffan. Såg dock att min klass inte börjar förän 11.30 vilket känns jävligt bra. Planen när jag kom hem var att kolla massa breaking bad, det gick sådär. Somnade hejvilt mitt i första avsnittet jag satte på. Har haft lite svårt att somna nu när Evve är borta, har ju som vant mig att sova i grupp, så jag blev rätt förvånad när jag vaknade kan i och för sig ha något att göra med dom ölen jag drack, men jag är lite skeptisk.. Nu är det frulle och sen ta in och pimpa Pajs. Idag får hon vara rosa barbiehäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0