20140428

Sitter och försöker leta nya tävlingar att åka på. Blev så taggad efter helgen! Nästa blir 1a maj, men då är det hoppning som gäller. Efter det blir det nog en TT i mitten på maj tror jag. Sen vette tusan hur det blir men det löser sig säkert. 
 
Under helgen hade vi lite extrafolk och hästar här. Var ju WA tävling på Hanaskede under lördag-söndag också, och ett par deltagare ur WWRs lag fick bo hos mig. Så det var jag, Evve, Evalill, Katarina och en Siri och Therese som klämde in sig i mitt lilla hus. Tre hästar till fick jag också. Tur att man har snälla djur så allt går att lösa. 
Tur att jag även har en snäll och väldigt tålmodig flickvän som står ut med min hysteri under tävlingar. Blir mer stressad över att jag ska missa mina klasser och inte hinna rida fram ordentligt, än för att Pajz ska rejva inne på tävlingsbanan. Men avsett vad jag hetsar om är hon alltid lugn och hjälper mig med allt jag ber om, och det jag inte ber om också. Dessutom lyckas hon konstigt nog va på bra humör hela tiden och planera grejer som att ha mackor nära till hands när jag börjar bli hungrig också. Sen att jag tappar dom på marken och får äta grus är ju helt mitt eget fel..
När vi var klara med alla tävlingar var jag helt slut, och hon fixade middag så fint medans jag dog lite på soffan. Var nog inte det mest sociala sällskap man kunde ha för jag somnade runt 21 och sov som en gris fram till 9 i morse.. Som tur är ska hon va inne på skolan hela veckan så vi kommer hinna hänga lite, utan att jag är hysterisk och sitter på en häst. 
Nu borde jag sitta och skriva exjobb men min hjärna är exakt ointresserad av det så jag tror jag skiter i det. Ska ut och gosa med hästarna och städa stallet och sånt istället
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0