20140414

Tog en tur till ridbanan i det fantastiska vädret. Gick faktiskt rätt bra. I början kändes hon lite ofokad och ville inte riktigt vara med, men det lossnade rätt fort. Jobbade mycket mjukgörande och jag tycker nog att hon blivit lite starkare ändå. Skillnaden mellan höger och vänster känns inte riktigt lika påtaglig, men det kan ju vara jag som inbillar mig också. 
 
Efter det for jag ut och sprang. Var lite segt, men kämpade mig genom 6 km i alla fall.
 
Imorgon ser jag i min kalender att jag planerat in lite hoppning med Sibban. Det ska bli riktigt roligt! 
Har även bestämt med min hjärna att vi ska exjobba hela dagen! Har gjort alldeles för lite egentligen, och tror inte att det funkar att göra så som jag gjorde i antrozoologin, vänta till sista veckan. Är ju trots allt ett exjobb!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä gör som jag och vänta till de två sista v3ckorna, sjukt välplanerat lovar! :)

Svar: Heh, lär ju typ bli nått liknande om jag känner mig själv.. Man tänker ju att man har massor med tid och så helt plötsligt är det maj..
Linnea

2014-04-14 @ 22:04:12
URL: http://granbark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0