20140409

Bestämmer mig för att jag är klar för idag. Har skrivit klart nästan hela metoddelen och inte fått något att läsa från Lotta så då får det helt enkelt vara. 
Har tvättat och ätit lunch och tänkte ge mig ut på ett pass med Paj, men DET REGNAR!!! Hur kul är det på en skala egentligen? Hon är helt genomblöt också..
Nåväl, får väl gå ut och fixa stallet och sånt i alla fall.. Men varför inte lite kaffe först?
 
 
På ett sätt är det ju som bra att det regnar, då tar ju gräset fart. Man ser redan skillnad på hagarna nu på bara ett par dagar som det vart lite blötare väder. Men då tycker jag ändå att det kan antingen regna lokalt över hagarna, men inte på hästarna, eller på nätterna när ingen (läs jag) ändå är ute..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0