20140401

Igår var en bra dag. Började skriva min arbetsplan för exjobbet, var på promenad med Kajsa, red Paj och somnade på soffan till Anchorman. 
Passet med Paj gick riktigt bra. Red med tränsbettet och körde igenom henne ordentligt. Det där som jag känt inte riktigt stämt med Paj i söndags och i måndags kände jag inget av, hon var riktigt fin. Jobbade mycket mjukgörande, öppnor och slutor (fortfarande inte lärt mig vad som är vad trots att Evve försökte förklara väldigt pedagogiskt) och fattningarna funkade utan problem. Vet inte om det är i mitt huvud, men ska ändå kolla upp henne. Vann ju presentkort på en behandlning som jag ska använda tänkte jag.
 
Just det, Evve är ju här hela veckan också vilket är mysigt. Borde ju som vara fler såna veckor..
 
Så kom min balklänning också! Var lite nervös över att den skulle vara för liten, delst för att dom hade så konstiga storlekstabeller på sidan och jag körde på en mindre storlek än vad jag brukar ha, men den passade ändå. Tog en liten stund innan vi kom på hur den skulle sitta men det blir nog bra tror jag allt!
Måste verkligen försöka göra frisyren jag tänkt ha också någon dag..
 
Tänker att jag ska skriva klart arbetsplanen nu så den är gjord. Ska ju vara klar och påskriven till imorgon men min handledare är bara i Skara idag så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0