20130926

Det är fucking svinkallt! Kanske dags att dra igång elementen eller nå snart... 
 
Har inte gjort sådär våldsamt mycket idag. En sväng till Tidaholm, klippte Tezz, hittade hennes nycklar som jag slarvat bort under nolleveckan. Men dom var inte bortslarvade utan precis typ där jag visste att jag lagt dom ish så jag älskar att jag ändå hade rätt och att jag hittade dom i ett skåp jag redan kollat i fem gånger, men kollat på fel ställe bara. Försökte även hjälpa henne med att hänga upp två tavlor, det slutade med ett krossat tavelglas, ett ofärdigborrat hål i väggen och noll tavlor upphängda. Yey. Var snäll och skulle kasta glaset på väg hem vilket resulterade i att jag sprättade upp hela min hand och det blev lite blodbad vid återvinningen. Saker skiter sig alltid när jag försöker vara snäll, får sluta med det helt enkelt
Har jag försökt plugga lite men det är så våldsamt tråkigt så det blir som inte sådär väldigt engagerat
 
 
Ok jag erkänner att det kanske inte ser sådär supervidrigt ut men det är rätt djupt och gör ont = jag är skadad..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0