20130926

Har vart ledig idag, det var nice. Extra nice med tanke på att vi var ut igår. Superhjältetemapub och Maria följde med vilket var kul. Förfestade hos Emma och på 18a som i och för sig höll lite högre nivå nu än vad det gjorde back in the days.. Instagrammade skiten ur kvällen men jag orkar inte lägga upp dom här så ni får kolla där istället. Glidmedel i såpbubbleburkar
Kondomer dragna genom näsan
Hoplimmade boobs
Hjältar
#porr-relaterat
(mami oroa dig inte, det är värre än vad det låter)
Men kul hade vi, och så lite efterfest med Nationalteatern på det. 
 
 
Ledig imorgon också vilket ska bli nice. Ska till Skövde en sväng och hämta strö till djuren. Dags att börja ta in dom om nätterna snart. Dock får dom klara sig ett litet tag till..
Impulsbestämde mig lite lätt för att tävla på söndag. Är P&J på SoRF på söndag så jag åker dit med Paj. Blir 50 och 70 tänkte jag så det lilla livet får öka på sitt självförtroende lite.
Så kommer Ewe också imorgon så hon får följa med och vara groom, hon var ju så bra på det i Ulricehamn.
 
Funderade en stund på om jag skulle gjort nå vettigt av dagen, men sket i det. Sånt är också nice ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0