20130919

En heldags föreläsningar är slut. Har vart stört trött hela dagen, dessutom är det svinkallt i skolan så man har som suttit och småfrusit. Lämnade mitt däck på lagning på morgonen och hämtade det nu, fick det även lite billigare för att jag är så svårt charmig och killen var snäll höhö. 

För nån dag sen när jag kollade igenom mitt konto såg jag att det dragits rätt mycket pengar från systemet en dag under sommaren. Hade inget minne av att jag shoppat loss så vilt där och när jag kollade datum insåg jag att det omöjligtvis kunde vara jag. Ringde kundtjänst och ska maila allt till dom. Vore ju som nice att få tillbaks dom pengarna..

Men nu, ut med Paj sen plugg resten av kvällen. Ish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0