20130905

Snart en vecka med skola och normala rutiner avklarad.
Hittills har det gått rätt bra. Kursen verkar vara intressant, och vi kommer ha ett par riktigt bra föreläsare vilket ska bli roligt. Igår var första pubkvällen och det var riktigt mycket folk. Jobbade i baren och bitivis var det våldsamt stressigt, men kul. Var hemma och i säng runt 03 igår och började 0915 idag. Trodde jag. Men det gjorde jag visst inte. Åkte till skolan och hittade inte min klass, kollade schemat och där står det visst 10.15... Typiskt. Men som tur är tog jag med min dator så jag har lite tid till att göra ett par saker som jag ligger lite efter med. Alltid nått..
Idag är det sista dagen på nollningen och imorgon är det grisfest. Ska bli så jävulskt roligt!
 
 
Evelina tyckte det var en bra ide att roa sig med vår stjärnstämpel... Det gick ju som det gick
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0