20131028

Eftersom det är storm tänkte jag att hästarna får komma in lite tidigare idag. Gick ut i ösregnet och vrålade på dom, inga hästar kom. Gick in i hagen och vrålade på dom, inga hästar kom. Gick längre in i hagen och vrålade på dom. Två små hästar kom. Kan tilläggas att mina stövlar stått på bron och var genomblöta så jag fick ta mina sneakers.
Ingen av hästarna frös och Kajsa verkade måttligt road av att komma in. Orkade inte sätta på dom grimmorna och hon stannade sedvanligt och åt på gräsmattan. Paj däremot följde som vanligt snällt med hela vägen till stallet.
Har kollat flera gånger under kvällen om dom verkat vara sugna på att gå in, men inte då. Gillar att dom är så coola trots skitväder
 
Men nu ska jag gå och sova så jag orkar med Gekås imorgon. Jäj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0