20131028

Imorgon ska jag åka till Gekås. Lite lätt impusaktigt sådär men Evalill frågade om jag ville följa och jo, det vill jag!
Tänkte att jag skulle köpa lite nya vattenkar eftersom jag spräckte den ena förra vintern vilket var mindre bra. Ska väl kanske slå på stort och köpa ett par nya grimmor och grimmskaft till gulingarna också. Kan ju vara kul med något som är helt rent och snyggt som omväxling. Ska även kolla om dom har ett nytt filter till min dammsugare så jag slipper lusten att vilja kräkas varje gång jag använder den.
 
Ikväll har jag roat mig med att få finbesök av Johanna, Exa, Lukas och en långhårig Sibbe. Ibland gillar jag att jag kan klippa hår lite mer än vanligt för man kan som byta till sig bra att ha saker. Sibban är lämpligt nog fältävlanstränare och ska få äran att hålla hopplektion för mig och Paj vid ett lämpligt tillfälle. Ska bli riktigt roligt!
 
Har dock inte ridit sen förra söndagen och jag börjar få grov abstinens! Först Skåneresan och sen har jag ju suttit på Axvall och kollat SM hela helgen! Finbesök av Evalill och Jonna har jag haft också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0