20131011

Har vart och lämnat bilen på service 0700 i morse och nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja kl 0900.. Får lite tid till att gör sånt jag kanske borde gjort för ett tag sen, typ en restuppgift från en kurs i tvåan heh...
 
Vet inte om det är att det är höst som gör att jag är så trött hela tiden. Lite lätt på dåligt humör allt som oftast också.
Visste inte heller att vissa saker kan vara väldigt svåra eller väldigt enkla beroende på vem som frågar. Guess I wasn't the one.
Frågan är bara hur man får och bör reagera. Inte alls gissar jag, men eftersom jag inte riktigt alltid funkar som man ska gör jag det ändå. Känner inte för att göra mycket mer än att ligga och sova fram till jul då jag får åka hem. Att bara åka hem en gång om året är alldeles för lite! När man är i Pajala är allt bra.

Kommentarer
Postat av: mor

Kämpa på tösen min, tänker på dig, vi ses snart!

2013-10-11 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0