20131009

Skola på förmiddagen. Kommer knappt ihåg vad vi hade. Jo PBL som vi flyttat från nästa måndag på morgonen och sen föreläsning om akutavlivning vid katastrofer. 
Lyckades sitta och rapportera in alla resultat från helgens tävling under lunchen och efter det så hjälpte jag en kompis att hämta en katt.
Vart ute på en promenad med Paj och en med Kajsa. Hon har blivit så svårt tjock så det skär lite i hjärtat när jag ser henne. Samma förbannade problem varje år, men snart blir det svältkost för stackarn, men den magen måste stramas in..
Blir att åka och hämta hö nästa vecka och då får dom nog börja sova inne om nätterna. Om dom vill förstås. Hittills har dom inte velat komma på kvällarna när jag ropat på dom så då har dom fått stanna ute helt enkelt.
Har nu på kvällen suttit och gjort lite PBL så jag tror att min del i ena fallet vi håller på med ska vara klar, nice! Nu bara ett fall kvar, jäj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0