20131007

Är så trött så jag vill dö lite.
Var iväg till Sala igår och kollade på George clinic. Evalill har tjatat på mig att jag ska följa i ett X antal år och nu blev det äntligen av. Kan säga att jag gillar hur han tänker, och han verkade ha en massa enkla tips för att göra livet lite lättade för både häst och ryttare. Så det blev att jag anmälde mig till majclinicen uppe i Arvika. Ska bli riktigt roligt så det ser jag fram emot mycket!
Har inte hunnit rida idag för jag har suttit och försökt få ordning på allt efter tävlingen i lördags, kommit en bit men det är ännu massor kvar. Men imorgon ska jag se om jag inte kan ta en sväng till ridhuset och träna lite på några av dom övningarna dom gjorde igår och det jag fick med mig hem från Walle. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0