20131004

Pajs ben var tusen gånger bättre idag. Såren var väldigt ytliga precis som jag trodde. Svullnaden hade gått ner massor. Bak var det inget alls, fram var det liiite kvar. Hon är inte halt eller verkar röra sig onormalt. Tog ut och longerade henne en stund och hon hoppade och skuttade precis som vanligt. Släppte linan och lekte med henne sen och hon var sjukt busig. Vi lekte lite jaga och sånt och hon är ju precis som en hund. Ska verkligen vara i famnen på en konstant!
Lastade på henne ett par gånger också bara för att kolla av. Gick utan problem. Stängde luckan och allt utan att hon brydde sig så förhoppningsvis så blir det inga större problem av det här..
Hur det blir imorgon har jag dock inte riktigt bestämt. Har packat bilen men jag får se på morgonen om jag tar med henne eller inte. Är mest bara glad att hon inte är halt eller att såren blev djupa. Men nu är det nog transportskydd på ett tag...
 
Funderar på om det inte kan vart för dålig ventilation som gjorde att hon freakade, och då är det ju inte så konstigt! Hade ju luckan nere, men den luften kommer ju inte riktigt fram till huvudet på henne. Skulle vilja att fönstrena som är framtill gick att öppna, kanske ska kolla på vad det kostar att byta ut dom..
 
I övrigt är nog allt klart för imorgon. Har gjort alla startlistor med dom sista ändringarna. Resten får bli handskrivet imorgon. Nu ska jag försöka ställa fram allt så det bara är att kasta i bilen när jag ska åka. Börjar bli redigt trött känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0