20131128

Ledig idag. Eller ja, ledig och ledig. Skulle egentligen haft en klickerövning och klickertränat hundar, men hon som skulle hålla i den blev sjuk = inget i skolan idag och så slutar vi 12 imorgon. Yey! Känns lite dumt men jag tycker det var rätt skönt att det vart inställt. Har så mycket annat som ska göras. Till exempel en etologisk studie där jag och Henrietta ska kolla hur Paj reagerar om vi kastar in en pilatesboll till henne att leka med. Övervägde om Kajsa också skulle få vara med i studien, men eftersom jag inte tror att hon kommer uppvisa några beteenden så fokar vi på Paj istället. 
Eftersom både jag och Henrietta läser 200% har vi haft lite svårt att hitta tid till när vi kan göra studien eftersom det är något lättare att se vad Paj gör om det är ljust ute, så att det öppnades upp idag var riktigt guld!
Ska bli skönt att kunna stryka en grej från den milslånga to do-listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0