20131118

Har bokat hemresa efter jul. Blir att åka tåg ner också. Att flyga hade ju vart bekvämt, men det blir så väldigt dyrt. 1800 till sthlm, sen greja på där och åka tåg till Skara. Blir ju alltid mer än vad man tänkt sig. Tåget gick på 1500 eller nå sånt. Funderade en minut på om jag skulle snåla med sittplats för 1100, men kände att det nog lätt kunde va värt dom hundralapparna för att slippa sitta bland fler människor än nödvändigt. Ska i alla fall bli awesome att komma hem!
 
Har även payat nästa års Vemdalen, ska bli så jävla roligt! Svårt trist att inte Jonna kan följa som planen var, men men. Får försöka göra mitt bästa för att ha kul utan henne. Har i något svagt ögonblick tydligen lovat att lära Tezz åka snowboard. Får väl se hur det går. Trejde året gillt, första året hjälpte jag Petronella åka slalom, andra cochade jag Jonna till oslagbara skills, också det på skidor, och nu tredje blir det då Tezz tur.. Får väl se hur det går
 
 
  
  
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0