20131117

Känner att idag är dagen D. Nu är det dags! Här kommer den, årets önskelista!
 
* En dator. Shure den tar bara typ 10 min att starta och när jag har den på föreläsningar sneglar dom som sitter runt mig på den för att fläkten låter så absurt mycket. Shure den vill uppdatera sig med jämna mellanrum med sisådär 17 000 uppdateringar, men ja, den funkar om än med viss möda...
 
* PC skydd. Dom jag har nu har jag bytt kardborren på minst 4 ggr. Dom köptes nog 2006-7 så dom har ju ett par år på nacken.. Dessutom trampade Paj sönder ena bakskyddet förra veckan och jag tror knappas dom går att laga en gång till. Buu
 
* Ett par boots. Har hittat ett par svinsnygga och bekväma Ariat som jag skulle vilja ha, men då kostar dom ju tyvärr därefter också
 
* Ett par springskor. Har inga bra som det är nu och ska jag kunna jobba upp lite ork kan det ju underlätta om det finns ett par skor
 
* Cash. Alltid bra att ha
 
Tja det var väl det jag kom på för iår. Andra grejer är givetvis också välkomna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0