20131117

Gick rätt så bra med lille Paj idag. Gick till ridbanan som sagt och tränade på lite av det vi gjorde med Roy. Måste dock verkligen jobba upp både hennes och min kondition, helt sjukt hur trött man kan bli..
Roy visade hur jag skulle få henne att sänka sig ytterligare i formen samtidigt som hon höjer ryggen. Eftersom jag är van att hon går rätt högt kändes det som att hon verkligen drar mulen i  marken vilket ju inte är så önskvärt, så idag filmade jag lite. Blev svårt ofokuserat och dålig kvalitet, men jag kunde ändå se lite. Och nej, hon går inte så lågt så att det kommer vara skadligt i längden, är mest att jag är ovan hatt ha henne där helt enkelt. Ska dock se till att försöka få till en bättre film som kanske tåls att läggas upp inom en inte allt för lång framtid..
 
Planer för veckan då.. Tja ska ut och springa lite mer. På torsdag ska jag och Pajz hoppa vilket ska bli skitkul! Nu ska vi få proffshjälp av Sibban också som utlovat träningsvärk så jag väntar mig att bli rätt död av det. På söndag är det dags för årets sista Pay&Jump. Nu höjer vi till 60 och 80 så vi slipper gå in med alla shettisar haha. Men det blir nog också kul det.
 
Nu lite plugg om klonade djur, sen kanske lite Dexter så jag blir klar med den serien nångång..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0