20131113

Gick riktigt bra att rida Paj. Tränade stora snabba galoppvolter. Hon har inte riktigt muskler till att orka bära sig fullt ut i övergångarna, men jag är ändå nöjd. Tränade spin också och i vänster går det väldigt bra. Åt höger däremot har vi lite trixigt med att kunna stå på rätt ben, hon vill gärna stå på vänster.. Fick dock till ett par bra steg så jag nöjde mig med det. Får be om hjälp med det imorgon tror jag. 
 
När jag kom hem möttes jag av två stora maskiner i hagen. Dom håller på att gräva ner fiberkabel eller vad det nu var. Och var ser jag som kikar fram bakom den ena maskinen om inte tantKajsa, totalt obrydd om att det var två stora främmande saker som bökade runt i hagen. När jag släppte in Paj i hagen tyckte dock hon att maskinerna var världens läskigaste saker med lampor och konstiga ljud, inte helt oväntad reaktion av henne kanske. 
 
Även att hemresan med Paj gick finfint. Känns bra det. Hon fick stå brett på högersida. Hoppas hon inte börjar trixa fler gånger bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0