20131111

Har skrivit in schemat för de kurser jag läser nu i min kalender. Känns ändå som att det inte kommer bli så förbannat körigt att läsa dubbelt. Men vi får väl se hur det verkligen går i praktiken. Är rätt många långa dagar, kommer att sluta runt 15-16 nästan varje dag så att hinna rida ordentligt något känns lite kört. Lär ju vara kolsvart innan jag ens hunnit hem. Nåväl, det löser väl sig på ett eller annat sätt..
 
Red i alla fall lille Paj idag. Blev skritt och travjobb här hemma och det funkade faktiskt riktigt bra. Har fortfarande lite svårt att sitta still med handlederna och inte vika dom åt alla håll dom går att vikas åt, men nu kommer jag ändå på mig själv när jag gör det så jag kan sluta.
Tänkte försöka orka åka till ridhuset imorgon, måste bara kolla så det är ledigt. På torsdag ska jag rida för Roy van der Hoeven, det ska bli intressant. Får bara hoppas att Paj tycker att det är en okej dag att åka transport på så hon inte sliter sig i stycken innan vi är framme. (Det där lät inte alls makabert, men ja, hon har ju börjat hoppa endel igen som sagt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0