20131104

Köpte ju ett par borstar när jag var på Gekås och idag var dagen då de var dags att börja använda dom.
Lite lätt skillnad på dom nya och gamla kan man ju säga..
 
 
 
Tog även och klippte Paj. Tvättade ju henne lite snabbt i fredags så det kändes som smart att göra det. Är dock lite trixigt att få det jämnt på båda sidor när man bara kör halvklippning men någotsånär jämnt blev det nog i alla fall. Även att hon var duktig och skötte sig superbra när hon insåg att klippmaskinen inte tänkte äta henne och man fick massa godis för att bara stå still
 
 
Vill inte klippa henne helt eftersom det faktiskt inte behövs, och så slipper jag hålla på att täcka henne i onödan. Mindre jobb för mig, mindre jobb för henne. Win win!

Kommentarer
Postat av: Ystret

Ha ha, kul att se att de gamla borstarna kämpat väl i alla år! Dags för pension!

Svar: Hah ja det var ta mig tusan på tiden!
Linnea

2013-11-05 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0