20130529

Sista tentapluggsrycket. Nu får det fan räcka alltså. Har aldrig pluggat såhär mycket inför något tidigare känns det som...
Nåväl. Oavsett hur det går imorgon kommer jag ändå få minst 2 p på tentan eftersom jag fick en 5a på den debattartikeln om kloning jag skrev för ett tag sen. Yey me!
 
Nåväl. Imorgon vid den här tiden är allt över som sagt och då är det fest i dagarna tre. Först ska vi grilla och röka vattenpipa på kaplan, sen blir det finfest hos Lena. På fredag ska vi städa puben och göra den klar inför sommaren och ha avslutningsfest, och på lördag må det eventuellt vara så att jag åker till Skövde på deras bartömning på kåren. Men det har jag inte riktigt bestämt mig om än. Nå oavsett ska det bli våldsamt skönt med ett par dagars sommarlov! Ska njuta skiten ur de dagarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0