20130526

Har vart på SoRF hela dagen och vart funktionär på deras hopptävlingar. Är alltid kul att kolla tävlingar, men jag må säga att det var rätt mycket dålig ridning. Ok jag vet att jag inte är direkt snygg alltid och speciellt inte när jag hoppar, men att rida 100% med händerna, piska och skrika till hästen gör jag däremot inte.. Att tävla ska ju vara roligt både för ryttare och häst. Fick lite känslan av att många red lite över sin kapacitet, men vad vet jag, jag kan ju ingenting om hoppning.. Men sen fanns de ju de ekipage som såg ut att ha väldigt kul och där det var riktigt snygg ridning. Sånt är roligt att se!
En annan kul grej är att jag lyckats dra på mig en rätt fräck farmertan som är extra tydlig på min vänstra sida.. Kanske dags att införskaffa lite solkräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0