20130523

 
Var ut med Paj idag. Regnade och var tråkigt väder på förmiddagen men lite senare blev det riktigt trevligt. Var på den liiiite längre skogsvägen och galopperade lite. Jävlar vad fort hästen kan springa alltså! Var lite rädd att hon skulle snubbla på sina egna ben. När vi kom till rakan släppte jag henne och hon drog iväg direkt. Behövde inte driva det minsta utan bara lätta lite på tygeln och hon sköt iväg. Nångång när jag bor så att jag har bättre vägar ska jag ut och rejsa med henne på riktigt.
Hon vart lite taggad och visade att hon kunde galoppera i sidled också, imponerande må jag säga. Satt bara och skrattade åt henne som hon höll på. Lille fjantehäst. Men när vi vände hemåt och skrittade uppförde hon sig super! Hade väntat mig att hon skulle takta, stressa, hoppa och dansa runt, men hon skrittade på så fint! Stolt matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0