20130523

Just det, det är ju tävling på lördag! Blir årets första för mig och Paj nu. Tänkte köra trail, horsemanship och reining. Funderar på att efteranmäla mig till typ wr också beroende på hur hon känns och sådär, men det får vi se på plats.
Ska bli kul att tävla, men samtidigt så är det lite synd att det är just ihelg. Treorna har nämnligen sin examensbal på fredag och jag var rätt så sugen på att gå på eftersläppet. Känner ju ändå rätt många av dom som går ut så det hade vart kul. Men att gå på bal på fredag och vara tvungen att sova i stan, kliva upp tidigt för att köra hem, packa in häst och köra till Hjo känns som en sådär bra ide.. Men jag ska inte vara helt osocial utan roa ett gäng Göteborgare som kommer på kvällen, tills dess att dom ska gå på eftersläppet. Kul för dom.
 
 
 
2011 utanför Örebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0