20130520

Haft en redig aktiv helg. Var hundvakt till Nico och Vanja vilket var jättekul. Har haft sån hundabstinens så det var riktigt roligt. Var ju superväder hela helgen också. Lyckades bränna mig lite på axlarna för ovanlighetensskull, sånt händer ju aldrig.. Kanske är dags att köpa lite solkräm så jag överlever sommaren. Nåväl.. På lördagkväll kom Pajs gamla matte hit vilket var hur kul som helst. Hon och en kompis hade vart uppe i Skinnskatteberg eller nått sånt och kollat på morganvisning och tyckte det var smart att stanna här på vägen ner. Sjukt bra ide må jag säga! 
Vi lattjade runt lite med Paj, men jag hade givetvis inte med min kamera... Sen satt vi ute på altanen och vräkte i oss godis och drack öl till mitt i natten. 
 
Igår gjorde jag egentligen inte så mycket. Red lite och mitt i allt började det ösregna. Mindre roligt. Sen av alla grejer så kollades det faktiskt hockey här. VM final och allt som det var.. Grattis Sverige, känner mig sjukt delaktig i vinsten.
 
Nej men tänk om man skulle försöka tentaplugga lite. Insåg att jag aldrig kommer ta mig upp från soffan för att gå ut och rida. Dessutom är vädret lite halvkasst så jag skyller på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0