20130520

 
Nu när det börjar vara mer och mer sommar får man så våldsam hemlängtan. Varje dag det är varmt vill man bara åka hem till Pajala och ligga hemma utanför huset och chilla. Skulle vara trevligt om jag fick mitt sommarschema nångång så jag kan se om det finns möjlighet att åka hem i sommar alls. Det bästa vore ju om jag var långledig över PMhelgen, men på nå sätt så känns det inte som att det kommer hända och jag grinar redan lite för det... Saknar norrland, saknar PM, saknar min familj, saknar midnattssolen, saknar mina vänner, saknar Pajala..
Bilden är tagen förra PMlördagen när jag och min käre bror var på väg hem från efterfest runt 4-5 på morgonen. Det var varmt, det var ljust, det var glatt. Pajala i sitt esse!

Kommentarer
Postat av: mor

Längtar också efter dig!!!!
Tar med mig lite midnattssol när jag kommer till dig.

Svar: Ja det låter awsome :D
Linnea

2013-05-20 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0